Kod Windows Anytime Upgrade - Windows 7 starter to home premium

Aku ada seorang sahabat yang baru beli notebook, tapi masalahnya notebooknya tu cuma windows 7 starter. Mula-mula dia ni tak la berapa nak peduli. tapi bila dia nak tukar wallpaper tak dapat pula. Mulalah dia nak mengamuk. Lalu dia hantar ke kedai tempat dia beli notebook tu, konon nak claim warantylah. Tapi malangnya sampai kedai tu, tokey kedai tu taknak nak pula. Alasan tokey tu masalah tu tak dapat perlindungan waranty kalau nak juga kena bayarlah baru dia upgrade windows 7 rakan aku tu.


Kesian aku tengok kawan aku tu yang merasa tertipu. Lagipun sebelum ni dia bila beli komputer tak pernah pula dia kena macam tu. Aku pun terasa jugalah macam rakan aku ni dah dipermainkan oleh peniaga yang cuba mengambil kesempatan. Sebab tidak menjelaskan dengan lebih terperinci mengenai notebook yang hendak di beli. Terkenalah pula pelanggan yang macam rakan aku tu yang agak buta it lagilah para peniaga mengambil kesempatan. Sepatutnya bila ada orang beli para peniaga kenalah bagi penerangan secukupnya agar tidak timbul masalah secukupnya. Ini tak bila tanya ja semua ok, semua boleh pakai tak masalah punya. Tapi bila dah beli mulalah timbul masalah sana sini. Satu lagi pasal waranty, sebelum beli  semua boleh cover waranty tapi bila dah beli itu tak boleh ini tak boleh. Last-last pembeli yang kerugian.

Nasib baiklah sekrang ni dah ada tribunal pengguna. Adalah juga yang orang akan membela kita. Bagi sesiapa yang mengalami masalah macam rakan saya ni tak perlu susah hatilah, kat sini saya akan bagi kod untuk upgrade windows 7 anda secara percuma.

Upgrade kod - RHPQ2-RMFJH-74XMY-BX4JX-XM76F
Activation key - 7JQWQ-K6KWQ-BJD6C-KJYVH-DVQJG (windows 7 Home Premium)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...